неділю, 25 січня 2009 р.

Моя красуня Шейла!

Я Сашко Смірнов. Мій день народження 31 березня 2000 року. Я навчаюся в 3-класі. У мене є двоюрідні брат і сестра. Влітку, кожного року ми всі разом відпочиваємо на морі. Ще у моєї бабусі є дача, де ми любимо гратися і допомагаємо бабусі і дідусю на городі. Я займаюся в секції спортивної гімнастики вже 2 роки.
Моя домашня тваринка - кішка Шейла. Вона красуня. У неї дуже красиве хутро - сіре з білим, у смужки. Очі у Шейли зелені, а носик рожевий. Шейла ще молоденька, їй всього півтора роки. Вона дуже полюбляє гратися з власною тінню. Кожного дня ми з матусею розчісуємо її, бо вона пухнаста і потребує догляду. їй не дуже подобається розчісуватися і вона мявкає. Але ще більше вона не любить купатися. На вулицю ми її не виносимо, бо вона всього там боїться. Шейла любить їсти тільки свій улюблений Віскас і пити свіжу водичку.
Вся наша родина дуже любить Шейлу, але я люблю її найбільше - вона моя справжня красуня Шейла!

Немає коментарів: