четвер, 23 жовтня 2008 р.

Хом’ячок Аліса


    У мене є домашній улюбленець. Це – хом’ячок Аліса. Вона маленька, карликова, білого кольору. Аліса дуже любить свіжий хліб і моркву. Вона живе в своєму будиночку та любить бігати в барабані.
У неї пухнасте тіло. Шерсть біла, а очі червоні, як маленькі ягідки калини. У Аліси маленькі лапки і гостренькі вушка. Хом’ячок дуже любить спати, іноді я її називаю «Сплюха». Я дуже люблю свого хом’ячка.

ДОГЛЯД: тримати потрібно хом’ячків в спеціальних клітках. Для підстилки використовують дерев’яну стружку або м’який папір. Коли відростають кігті, то їх потрібно підрізати ножицями. Хом’ячки люблять ласку, бажано їх частіше брати на руки.

НЕБЕЗПЕЧНІ ДЛЯ НИХ: перегрів особливо сонячний та протяги.

ГОДУВАННЯ: можна давати різноманітні крупи та готовий корм для гризунів, булку.
Сирі овочі (морква), картоплю тільки варену. Зелений корм: листки кульбаби, різнотрав’я,
листки і гілля верби. 2 рази на тиждень кусочок вареного яйця.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ: солодке, кисле, солоне, жирне.


Дем`ян Дар`я 3-В

Немає коментарів: